![Listing hero](/storage/eVNxZhaDz5HdYINhTergZg393fh9Py-metaSW1hZ2UtMS01Mi5wbmc=-.png)
![Marcin Michalski](https://nijwa.com.pl/storage/14/conversions/76A9102-kopia-avatar.jpg)
![POJAZD DO ZADAŃ SPECJALNYCH](/storage/3ksRooT4clqctHdTUCea1Kn4OPtTja-metaSW1hZ2UtMS00MC5wbmc=-.png)
Zaprojektowana od nowa kabina zyskała pionowy profil, więcej miejsca wewnątrz, duże okna i niską linię drzwi. Obniżony przód uwydatnie mocny profil pojazdu i charakterystyczne, eleganckie reflektory w kształcie litery V. Zgodnie z założeniami Volvo FMX przód samochodu jest solidny i trwały, jednocześnie umożliwiając łatwą wymianę elementów w razie potrzeby. Przednie logo Volvo jest większe, a solidna konstrukacja stopni wejściowych pokryta została trwałą powierzchnią antypoślizgową. W celu ochrony w trudnych warunkach roboczych zamontowano również stalowy wywietrznik na dachu kabiny.
![POSTAW NA BEZPIECZEŃSTWO](/storage/GCu26o8nktUXopNuNpkzlFONzj9SP0-metaSW1hZ2UtMS00MS5wbmc=-.png)
Volvo FMX zapewnie bezpieczeństwo nawet w trudnych warunkach. Wszystkie nasze pojazdy, a szczególnie ich kabiny poddawane są intensywnym i rygorystycznym testom. Każdy test wykonywany jest przy wykorzystaniu pojazdu ze wszystkimi elementami wyposażenia wnętrza oraz zapełnionymi schowkami. W ten sposób mamy pewność, że w rzeczywistych warunkach zapewnimy Tobie właściwą ochronę.
UKŁAD NAPĘDOWY
![SILNIKI](/storage/y42wnIDurUTlVYF2G1SVvCTomOOreK-metaSW1hZ2UtMS00Mi5wbmc=-.png)
Serce układów napędowych Volvo FMX stanowi seria silników D11 step D o mocy 330 KM, 380 KM, 430 KM lub 460 KM lub albo seria D13 step D o mocy 420 KM, 460 KM, 500 KM lub 540 KM. Każdy z tych silników może być również napędzany olejem napędowym lub HVO. Istnieją też specjalne wersje umożliwiające jazdę na biodieslu. Wybierz odpowiedni silnik dla Ciebie.
![WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE](/storage/3gDXChCHy2pWlyBt1l7X1SxTCiuNXS-metaSW1hZ2UtMS00My5wbmc=-.png)
Obojętnie w jaki silnik wyposażysz swoje nowe Volvo FMX, zyskasz dostęp do imponujących wartości momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika. Dzięki temu osiągniesz doskonałe właściwości jezdne, wysoką wydajność i efektywne wykorzystanie paliwa.
![I-SHIFT](/storage/dW14tlvYGy14Q8svoCsi3aXyojHlaK-metaSW1hZ2UtMS00NC5wbmc=-.png)
Seria zautomatyzowanych skrzyń biegów I-Shift zaprojektowana została, by maksymalnie ułatwić jazdę oraz zwiększyć jej bezpieczeństwo i efektywność. Dzięki niej każda zmiana biegów jest wykonywana automatycznie w najodpowiedniejszym momencie. Szeroki wachlarz pakietów oprogramowania pozwala dopasować I-Shift do Twoich potrzeb. Dla nowego Volvo FMX zamówisz także I-Shift z biegami pełzającymi lub I-Shift Dual Clutch.
![POWERTRONIC](/storage/9pYXU0J2obdLSR4NwRVK9iz6Yk6U5W-metaSW1hZ2UtMS00NS5wbmc=-.png)
Automatyczna zmiana biegów bez zakłóceń dostarczania momentu obrotowego dzięki skrzyni biegów Powertronic z przekładnią hydrokinetyczną i chłodnicą oleju. Gwarantuje ona znakomite własności trakcyjne w trudnych warunkach.
KABINY DO VOLVO FMX
PODWOZIE
![10/20-TONOWE OSIE PRZEDNIE](/storage/RuG4IAYoOgF1lP8j79G630Zag9hUTD-metaSW1hZ2UtMS00Ni5wbmc=-.png)
Volvo FMX zaprojektowano z myślą o dużych obciążeniach osi. Niezależnie od tego, czy wybierzesz zawieszenie mechaniczne czy pneumatyczne, pojedyncza przednia oś wytrzyma obciążenie do 10 ton. Obciążenie to wzrośnie do 20 ton w przypadku podwójnych przednich osi. Ma to bezpośrednie przełożenie na lepszą wydajność.
![PODNOŚNIK OSI TANDEM](/storage/oJMXIKJhk78xeqLgehefa8Ky97A7RT-metaSW1hZ2UtMS00Ny5wbmc=-.png)
Dzięki Podnośnikowi Osi Tandem odłączysz i podniesiesz ostatnią oś napędową podczas rozładunku. Zmniejszysz w ten sposób promień skrętu, opony zużyją się wolniej, a oszczędności paliwa wzrosną.
![PIĘĆ OSI — PROSTO Z FABRYKI](/storage/wTQnVf7otpM0xkYVWZ8qaNelaj835L-metaSW1hZ2UtMS00OC5wbmc=-.png)
Dla firm transportujących ciężkie ładunki oferujemy pięcioosiowy samochód ciężarowy dostarczany bezpośrednio z fabryki. Takie rozwiązanie pozwala na szybszy odbiór pojazdu i ogranicza koszty modyfikacji. Pojazd dostarczany jest wraz z pełną homologacją, a także pełną gwarancją i obsługą serwisową Volvo – co zapewni niższe koszty eksploatacji w dłuższej perspektywie.
![38-TONOWA OŚ ZESPOLONA](/storage/D946yVZhDoyfd4Pqf6qTWU859N4aWQ-metaSW1hZ2UtMS00OS5wbmc=-.png)
Wzmocniona oś zespolona to trwałe rozwiązanie, by zmaksymalizować produktywność umożliwiając przewożenie większych ładunków. Z łatwością wytrzyma ona obciążenie do 38 ton.
![CIAŚNIEJSZE SKRĘTY I MNIEJSZE ZUŻYCIE OPON](/storage/MowdOuBz1xcMW4PjOW9SE6Jsszf7yc-metaSW1hZ2UtMS01MC5wbmc=-.png)
Dzięki sterowanym skrętnym osiom wleczonym zwinność Volvo FMX znacząco wzrosła Kąty skrętu osi są większe nawet o 7 stopni, zapewniając lepszą zwrotność i zmniejszając zużycie opon.
![SZYBKA ZABUDOWA](/storage/tRn8DISjUhKD3C5uh3Zxaz46ep1A0I-metaSW1hZ2UtMS01MS5wbmc=-.png)
Dzięki sterowanym skrętnym osiom wleczonym zwinność Volvo FMX znacząco wzrosła Kąty skrętu osi są większe nawet o 7 stopni, zapewniając lepszą zwrotność i zmniejszając zużycie opon.
INTERFEJS KIEROWCY
I-SHIFT
SYSTEM WSPOMAGAJĄCY PRACĘ KIEROWCY
GOTOWY DO ZABUDOWY
AKTYWNY UKŁAD KIEROWNICZY VOLVO
PODNOŚNIK OSI TANDEM
WZMOCNIONY ZDERZAK
![PROMOCJE VOLVO](/storage/v2zKHd93IV48gw13itKWxOq8o7IaCF-metadm9sdm8tY2hlY2sucG5n-.png)
![](/storage/3iJ6G1o7rnx8BTyU5YzYfuKZGWWiv4-metaemVSS0tmNmduWjFVRTJtY3I2SE5PSTh0V3FPcDZtLW1ldGFhV052YmkweExuQnVadz09LS5wbmc=-.png)
![](/storage/UNmdD2HMHSUH9xPWtu0JZw6BExcsZG-metaTVVLeEpvcGtjSmtGeExYaFU0RjVZU1lPNTlTa2Z2LW1ldGFhV052YmkweUxuQnVadz09LS5wbmc=-.png)
![](/storage/pq6bB9rTmvBhrNawK4O8RNUIJfYmMK-metadjhNRWE3bkJna0JscldIelMwVlhSZjBVRmkzcGkzLW1ldGFhV052YmkwekxuQnVadz09LS5wbmc=-.png)
![](/storage/ladLLdXRUa7Q2VbTFRE52okneJSakC-metaM3BhYjdmRE9GbUpKNktJWnlDZDJhOUpjVkoyTWxnLW1ldGFhV052YmkwMExuQnVadz09LS5wbmc=-.png)